Постинг
09.09.2010 10:51 -
Британския вестник "Сън" се сдоби със собствен парфюм.
Автор: veskoiv
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2753 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 10.09.2010 09:03
Прочетен: 2753 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 10.09.2010 09:03
След като почти всички звезди от шоубизнеса се сдобиха със собствена марка парфюм, явно идва ред и на известните вестници да изкарат някой лев чрез успешни "ароматни кампании".
Британския вестник "Сън" изкара на пазара собствена марка парфюм с името BUZZ, което буквално преведено означава "шум, жужене" , но често се използва в смисъл на "светския шум" около дадена личност или събитие.
На 6 септември "Сън" e заявил на своите читатели, че могат да закупят новия парфюм в лондонската верига магазини Harrods на цена Ј59.
В онлайн магазина на Harrods Buzz все още не се предлага.
Ароматът е създаден от парфюмериста на звездите Роха Дов и претендира да е "аромата на чистия шоубизнес". Смесица е от бергамонт, жасмин, ванилия, сандалово дърво и иланг-иланг. По думите на създателя си, именно последната съставка е тази, която напомня за шоубизнеса, чийто дух носи и британският вестник "Сън".
"Сън", със своя неповторим маниер, описва "Buzz" като "бутилирано представление, събрало заедно свежия стил на Сара Джесика Паркър, опияняващата дързост на Бритни Спиърс и чара на Колин Руни."
Още по-странно от това, вестник да продава собствен парфюм е слухът, че "Сън" ще търси евентуални клиенти извън Harrods, чрез ароматизирани постери.
Дов е признат за "професор по парфюмите" и до 2004 година е работел именно за лондонската верига магазини Harrods. Сега той има собствена марка аромати - The Roja Dove Haute Parfumerie.
Британския вестник "Сън" изкара на пазара собствена марка парфюм с името BUZZ, което буквално преведено означава "шум, жужене" , но често се използва в смисъл на "светския шум" около дадена личност или събитие.
На 6 септември "Сън" e заявил на своите читатели, че могат да закупят новия парфюм в лондонската верига магазини Harrods на цена Ј59.
В онлайн магазина на Harrods Buzz все още не се предлага.
Ароматът е създаден от парфюмериста на звездите Роха Дов и претендира да е "аромата на чистия шоубизнес". Смесица е от бергамонт, жасмин, ванилия, сандалово дърво и иланг-иланг. По думите на създателя си, именно последната съставка е тази, която напомня за шоубизнеса, чийто дух носи и британският вестник "Сън".
"Сън", със своя неповторим маниер, описва "Buzz" като "бутилирано представление, събрало заедно свежия стил на Сара Джесика Паркър, опияняващата дързост на Бритни Спиърс и чара на Колин Руни."
Още по-странно от това, вестник да продава собствен парфюм е слухът, че "Сън" ще търси евентуални клиенти извън Harrods, чрез ароматизирани постери.
Дов е признат за "професор по парфюмите" и до 2004 година е работел именно за лондонската верига магазини Harrods. Сега той има собствена марка аромати - The Roja Dove Haute Parfumerie.
ВЕСТНИК „МАРИЦА” КОМЕНТИРА ТУРНИРА ПО ДЖ...
Холандски вестник: Спират 1 млрд. евро з...
Излезе в-к ГРАЖДАНИНЪ - първият свободен...
Холандски вестник: Спират 1 млрд. евро з...
Излезе в-к ГРАЖДАНИНЪ - първият свободен...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
Архив
Блогрол